کدینگ

وبسایت برنامه نهویسی کدینگ

کدینگ

وبسایت برنامه نهویسی کدینگ

دوره برنامه نویسی

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

با سلام .امروزه هرکس یک سایت داره و اموزش های خودشو ظبط میکنه و به فروش میزاره و در واقع این کار یک استارت اپ هست.

امروز من به دنبال یک روش برای کسب درآمد بودم و داشتم به دانش های که میتونم ازشون استفاده کنم فکر میکردم که اولین چیزی که به ذهنم رسید,برنامه نویسی بود.

خوب یکمی فکر کردم و دنبال ساده ترین زبان برنامه نویسی که کاربردی هم باشه.میگشتم که زبان vb.net تقریبا در صدر اونها قرار گرفت.

خوب همونطور که متوجه شدید قراره من در این وبلاگ اموزش برنامه نویسی رو قرار بدم  تا هم شما با این دانش بتونید کسب درامد بکنید و هم من با آموزش اون هم  ثوابی کرده باشم و هم کسب درامد!

خوب یکمی از شیوه کارم بهتره براتون توضیح بدم :

ببینید این اموزش توی ده جلسه هست که شما تقریبا متوسط این زبان رو یاد میگیرید و به راحتی نرم افزار های نسبتا خوبی رو میسازید. و اگر این اموزش مورد توقع شما عزیزان قرار گرفت و بیشتر از 50000 هزارتومن خریدار داشت بنده 10 قسمت بعدی رو  به فروش میزارم البته 10 قسمت بعدی برای خریداران به صورت رایگان قرار خواهد گرفت.

انشالله بنده سعی میکنم قسمت یک روز تا چند روز اینده ظبط کنم و برای فروش بگزارم :)

خوب دیگه یکم زیادی حرف زدم و انشالله اموزش ها مورد توجه شما واقع بشه.


یا حق


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی