کدینگ

وبسایت برنامه نهویسی کدینگ

کدینگ

وبسایت برنامه نهویسی کدینگ

با سلام.قصد دارم در این تاپیک مصاحبه ای که با اقای محمد مهدی افشار سازنده ربات های تلگرام داشتم رو در اختیارتون بزارم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام من حمیدرضا کشاورزی هستم .موسس سایت کدینگ.میشه اول خودتون رو معرفی کنید؟

سلام. محمد مهدی افشار هستم 16 سالم هست و اهل کرج هستم.

از کی برنامه نویسی رو شروع کردید؟

حدود 3-4 سال پیش

چطور شد که با برنامه نویسی اشنا شدید؟

از گوگل.دوستان و اشنایان.ولی بیشتر از همه پسر خاله بابام

از کی ساخت ربات تلگرام رو شروع کردید؟

دقیق یادم نیست.ولی اون موفع که شروع کردم هنوز قابلیت سوپر گپ در تلگرام فعال نشده بود.

نظرتون درمورد تیم های ربات ساری چیه؟

نظری ندارم.

ایا در حال حاظر عضو تیمی هستید؟

اره.تیم خودم(SPR-CPU) و جدیدا هم unixweb.org

میشه در مورد تیمتون بهمون اطلاعاتی رو بدین؟

4 ماه هست که فعالیتی نداریم.

بیشتر به صورت پروژه ای کار میکنید یا فقط برای تیم خودتون؟

پروژه برای مشتری ها کار میکنیم.

درس رو به برنامه نویسی ترجیچ میدید؟

سوال سختی هست.چون درس جاش جداست و برنامه نویسی هم جدا ولی برنامه نویسی رو ترجیح میدم.

درامد ماهیانتون چقدره؟

مقدار معینی نداره.یک ماه زیاد هست و یک ماه کم.

درامد متوسطتون چقدره؟

بین 400تا 700 .البته تا بعضی مواقع تا یک میلیون هم میرسه.

چه خوب.برنامه نویسی ربات تلگرام درامد بیشتری داره یا ویندوز؟

نمیدونم.من کلا با ویندوز کار نمیکنم.

بهترین منبع برای یادگیری برنامه نویسی چی هست؟

گوگل و stacloverflow.com

با چه زبانی ربات میسازید؟

PHP.LUA و بعضی مواقع هم پایتون.

ربات های CLIبهتره یا API?

هر کدوم کاربرد خاص خودشون رو دارند.

در کل کدوم قابلیت بیشتری داره؟

معلومه خب CLI.البته TG-CLI که VYSHENG نوشته میشه خیلی کمبود و باگ داره .من خودم MADELINEPROTO رو ترجیح میدم.هم سرعت بالایی داره و هم بروزه.

ممنون از نظراتتون.خیلی خوشحال شدیم که وقتتونو در اختیار ما گزاشتید .اگر در اخر حرفی دارید بگین بهمون.

خیر حرفی ندارم.موفق باشید

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این مصاحبه اختصاصی کدینگ بوده و هرگونه انتشار بدون نقل قول از وبسایت ما پیگرد قانونی دارد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی